می دانم ، پس هستم

این روزها زندگی آرامی ندارم . شب و روزم سخت می گذرد و با درد . خیلی ها مثل من هستند . و خیلی ها عذابشان بیشتر است . گاهی که حرف های مادری داغدیده را می خوانم و یا درد و دل زنی که یک ماه است همسرش را برده اند و از حالش خبری ندارد ، تنم می لرزد ، یخ میکنم در این گرما . ساعتها و حتی روزها زمان می برد تا کمی آرام شوم . با این حال راضیم . بی قراری از بی تفاوتی بهتر است و از نادانی بسیار بهتر . پتک نادانی که به سرت می خورد ، دردش از درد باتوم بیشتر است . یاد زنی می افتم که در اتوبوس به خواهرم گفته بود :"خب تقلب کرده باشند خانم! بالاخره یکی رئیس جمهور شده دیگه!" یا دخترجوانی که 30خرداد توی مترو دیدیم . با دوست پسرش قرار داشت و نگران بود که مبادا دیر برسد . من و خواهرم میرفتیم انقلاب . حرفش که پیش آمد 10 دقیقه طول کشید تا من و خواهرم به او فهماندیم که قضیه چیست و همه چیز مربوط به تقلب در انتخابات است و ما اعتراض داریم به نتیجه و امروز هم تجمع داریم . چقدر خوشحال بودیم که حداقل یک نفر را مطلع می کنیم از واقعیت . تا اینکه قبل از پیاده شدن برگشت و گفت : "یعنی شما فقط میخوایین که میرحسین رئیس جمهور شه ؟ فقط همین؟!"



5 comments:

نویسنده مهمان گفت...

فقط همین؟
.........

تندروی بلای جان هر حرکتی ست

ناشناس گفت...

همش همین نیست
از یک جایی باید شروع کرد
ما قدم به قدم میریم جلو به جاییی میرسیم که می خوایم
توکل برخدا

Ali Banijamali گفت...

اندکی صبر سحر نزدیک است

شهرام بیطار گفت...

ترک ها یه ضرب المثل دارن که وقتی یکی این طوری توی باغ نیست بهش میگن تو یه ملیون جلو هستی . این دوستان هم هر کدوم شون چند ملیون جلو بودن . خوش به حال شون که چیزی حالی شون نیست . انقدر توی این یه ماهه حرص خوردم که 2-3 تا از موهام سفید شدن



با درود و سپاس فراوان : شهرام

جنون ِ جنوبي گفت...

مشكل همين است كه اين همه خون ريخته مي شود و اين همه آدم گرفتارو اسير مي شود و گروهايي از مردم محتمل درد و رنج مي شوند و در مقابل عده اي در بي خبري و غفلت هستند و سر در آخور زندگي روزمره ي خودشان دارند و اين موارد درد را دو چندان مي كند .

ارسال یک نظر

راهنمایی: ساده‌ترین راه در این قسمت انتخاب نام/آدرس اینترنتی است. حتی اگر آدرس اینترنتی را موجود نداشته باشید، می‌توانید جای آن را خالی بگذارید. درج نظر به عنوان ناشناس یا حتی اسم مستعار در این وبلاگ آزاد است.